kod | Augustyn Krzysztof | (Zephyr) |
---|---|---|
grafika | Augustyn Krzysztof | (Zephyr) |
muzyka | Wyszyński Marek | (Benji) |
Rok | Developer | Wydawca | Gatunek | Mamy oryginał |
---|---|---|---|---|
1993 | Inflexion Dev. | L.K. Avalon | Platformowa Zręcznościowa |
Tak |
Obudziłeś się w mrocznej i okropnie wilgotnej celi, bezskutecznie szukając w pamięci jakichkolwiek wydarzeń, które poprzedziły Twoją aktualną sytuację. Nie zastanawiałeś się nad tym jak długo spałeś, gdyż czas nie był w tych okolicznościach ważny. Wtem Twój pozorny spokój został brutalnie przerwany przez zgrzyt potężnej sztaby po zewnętrznej stronie drzwi. W nikłym świetle ujrzałeś zakapturzoną postać, która bez chwili namysłu wypchnęła Cię wprost na marmurową posadzkę korytarza. Mrużąc obolałe oczy spojrzałeś w górę…
Ciemna postać wskazała prawą stronę tunelu. Podążają za ręką ciemiężcy ujrzałeś coś, czego się z pewnością w tym miejscu nie spodziewałeś. Stał tam dwunożny, metalowy MECHANOID – konstrukcja całkowicie samowystarczalna z podwójnym, stalowym pancerzem. Próbując dowiedzieć się czegoś więcej odwróciłeś głowę, lecz ku Twemu zdziwieniu nie ujrzałeś tam nic prócz skrawka papieru leżącego na mokrej posadzce korytarza. Po krótkiej lekturze wiedziałeś już wszystko. Zostałeś zmuszony do odnalezienia składników magicznej przyprawy, ukrytych w trzynastu butelkach. Komnaty zamku, po którym przyszło Ci się poruszać, tworzą pokaźny labirynt. Musisz tam odnaleźć cztery miejsca, gdzie należy dostarczyć butelki.
Nie zastanawiając się długo, wskoczyłeś do stojącego obok MECHANOIDA i założywszy hełm sprzężony z systemem ruchowym maszyny rozpocząłeś misje…